Hand-
stand

Aloitin itse käsilläseisontatreenit voimistelutaustalla 7 vuotta sitten, mutta en tuolloin pysynyt käsilläseisonnassa paikallaan juuri ollenkaan. Seitsemän vuoden ajan olen kerryttänyt tietoa ja taitoja käsilläseisonnasta niin itse oppimalla kuin koulutustenkin kautta, ja opettanut taitoja eteenpäin. Jakaakseni taitoa kaikille siitä innostuneille halusin tehdä kurssin, jonka avulla voit opetella käsilläseisonnan itse missä ja milloin vain!

Jotta voit oppia seisomaan käsilläsi, on sinun tiedettävä tärkeimmät osa-alueet, joita tulee kehittää tuon taidon saavuttamiseksi. Tällä kurssilla saat kattavat treeniohjeet sekä esimerkkiohjelmat päällä-, käsillä- ja kyynärvarsilla seisonnan opetteluun sekä opit treenit käsilläkävelyä, press to handstandia ja scorpion -käsilläseisontaa varten!

Treenit on jaettu kolmeen osaan a) vahvistaviin, b) liikkuvuutta lisääviin sekä c) taitoharjoitteisiin. Voit seurata esimerkkitreeniohjelmaa tai tehdä treenejä oman muun harjoittelusi rinnalla! Kurssilta löydät ohjeet molempiin vaihtoehtoihin.

Ostaessasi Handstand by Eevsku -kurssin, saat tunnukset heti sähköpostiisi ja kaikki materiaalit treenejä varten omien tunnusten taakse. Materiaalit ovat käytettävissäsi vuoden 2021 ajan ja kirjallisia materiaaleja pystyt ottamaan itsellesi talteen. Voit katsoa videoita ja selata materiaalia missä ja milloin tahansa omalla puhelimella tai tietokoneella.

Kurssi on suunniteltu niin, että sen avulla voi harjoitella niin käsilläseisontatreenien aloittelija, että jo hieman edistyneempi. Näistä treeneistä saat apua myös esimerkiksi CrossFittiin, joogaan, tanssiin, fitnessiin tai muihin vastaaviin lajeihin joissa käsilläseisonnasta ja muista kehonhallinnan taidoista on hyötyä.

Handstand by Eevsku harjoittaa keskivartalon tukilihaksistoa, ylävartalon voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja muuta kehonhallintaa, joka auttaa myös muussa harjoittelussa kuin käsilläseisonnassa.

Kenelle kurssi sopii?

Opinko varmasti seisomaan käsilläni?

Jos olet valmis harjoittelemaan paljon ja olet pitkäjänteinen treeneissä, tulet varmasti oppimaan käsilläseisonnan. Valmennus tarjoaa työkalut, mutta lopputulos vaatii sinnikästä harjoittelua.

Jos harjoittelet ohjeiden mukaan, tulet varmasti oppimaan todella paljon jo muutaman kuukauden aikana! Materiaalin näet aina startista vähintäänn 6 kk ajan.

  • Ranteiden lämmittely ja vahvistaminen – opi miten vältät rannekipuja!

  • Core -treenit joiden avulla vahvistat keskivartaloa, joka on erittäin tärkeässä roolissa käsilläseisonnan harjoittelussa

  • Yläkropan vahvistavat harjoitteet – treenaa vahvempi yläkroppa ja saa lisää voimaa sekä hallintaa ja vältä loukkaantumiset

  • Yläkropan ja lantion liikkuvuusharjoitteet – dynaamisia ja staattisia liikkeitä, joiden avulla liikkuvuus lisääntyy ja saavutat oikeat liikeradat käsilläseisontaa varten

  • Keppijumppa, joka tekee hyvää koko yläkropan liikkuvuudelle – tämä kannattaisi kaikkien tehdä päivittäin!

  • Niska-, päällä- ja kyynärseisonta – opi kehonhallinnan ja taitoharjoittelun perusteita ja luo vahvaa sekä monipuolista pohjaa käsilläseisonnan oppimiseksi ja taitojen lisäämiseksi

  • Käsilläseisonnan laajat harjoitteet aloittelijasta edistyneeseen

  • Käsilläkävely ja käsilläseisontapiruetti -harjoitteet

  • Press to handstand -harjoitteet sekä aloittelijan ja edistyneen treeniliikkeet

  • Scorpion -liikkeen harjoittelu ja selän notkeuden lisääminen

  • 3 x online livetreenit Eevskun johdolla. Lisäksi löydät valmennusalustalta tallenteet aiemmalle valmennusryhmälle pidetyistä livetreeneistä. 

  • Pääset myös mukaan suljettuun Eevsku Flow -FB ryhmään, jossa ilmoitetaan vain ryhmäläisille suunnatuista kursseista, tarjouksista sekä treenipäivistä

  • Sinulla on myös mahdollisuus kysyä kysymyksiä kurssin alustalla suoraan Eevskulta!

Kurssin
sisältö