Eevsku00116.jpg

Move

Tervetuloa mukaan laajimpaan ja suosituimpaan valmennuskokonaisuuteeni! Myynnissä nyt etuhintaan 29.11. saakka! Tämän startin livetreenit alkavat tammikuussa 2022.

 

Tämä valmennus on syntynyt omasta intohimostani kehonpaino- ja taitoharjoittelua kohtaan. Valmennuksessa opetan sinulle kaiken, mitä olen oppinut pitkän valmennus- ja kilpaurheiluhistoriani aikana näistä harjoittelumuodoista ja kehon käyttämisestä. Valmennuksen keskiössä on kehon monipuolinen käyttö ja valmennuksen nimi MOVE edustaa sitä, että meidät on luotu liikkumaan. Liike on lääke & se lisää hyvinvointiamme etenkin silloin, kun löydämme liikunnasta iloa.

Kun käytämme kehoamme treenivälineenä, kehittyy ominaisuudet monipuolisesti ja on pienempi riski vetää itseään tukkoon tai loukkaantua. Kehonpainoharjoittelu ja taitotreenit sopivat erinomaisesti myös muun harjoittelun oheen, kuten kuntosali, juoksu, CrossFit, jooga tai tanssi. Monipuolisesta kehonpainoharjoittelusta saat lisää voimaa, liikkuvuutta, kehonhallintaa ja esimerkiksi ketteryyttä, jotka ovat kaikki avuksi mm. edellämainituissa lajeissa ja monessa monessa muussakin. Lisäksi kehonpainoharjoittelua voi tehdä missä ja milloin tahansa sekä yhdistää sitä helposti myös muuhun harjoitteluun!

Liikkeen lisäksi löydät valmennuksesta ajatuksiani ja tipsejäni ravitsemukseen sekä esimerkiksi oman mindsetin harjoittamiseen lempeiden harjoitteiden kautta. Nämä ovat tässä valmennuksessa mukana siksi, että hyvinvointi koostuu muustakin kuin pelkästä liikkeestä ja saat tarvittaessa tästä valmennuksesta niihin muihinkin osa-alueisiin apua.

Kokonaisvaltainen 6 viikon valmennus koostuu kehonpainotreeneistä, taitoharjoittelusta, liikkuvuusharjoituksista, hengitys- ja rentoutusharjoituksista sekä ravitsemus osiosta. 6 viikon ohjatun viikkorytmin jälkeen materiaalit jäävät sinulle käyttöön vähintään 2 kuukaudeksi valmennuksen päätyttyä. Opetan valmennuksessa myös kuinka optimoit treenimäärät omaan kuormitukseen ja tavoitteisiin. Treenejä voit tehdä viikossa 2-5, 20-60 minuuttia kerrallaan.

Valmennukseen on koottu Eevskun yli 15 vuoden kokemuksen kerryttämä tietotaito kehonpaino- ja taitoharjoittelusta – niin valmentajana kuin (entisenä) urheilijanakin. Valmennuksen ensimetreillä pääset perehtymään huolellisesti kehonpainoharjoittelun perusliikkeisiin ja niiden suoritustekniikoihin. Voit siis lähteä mukaan vaikka sinulla ei olisi yhtään kokemusta kehonpainoharjoittelusta!

 

Valmennuksen edetessä voit siirtyä itsellesi sopivassa tahdissa haastavampiin harjoitteisiin. Myös kokeneemmat treenaajat saavat tästä varmasti paljon irti, sillä kehonpaino- ja taitoharjoittelulle tyypilliseen tapaan kaikista harjoitteista löytyy jokaisen taitotasoon sopivan haastava suoritustekniikka.

Myynnissä tammikuussa!

Valmennus etenee viikon lohkoissa (6 viikkoa). Viikkoihin sisältyy harjoitteita ja tietoa näiltä osa-alueilta: VOIMA, TAITO, LIIKKUVUUS ja MINDSET. Valmennusalusta on käytössäsi 2 kuukauden ajan.

Lisäksi jokaisella viikolla on oma focus. Esimerkiksi viikon 1. focus on perusasioissa kuten kehonpainotreenin perustekniikat, ravitsemuksen peruskulmakivet ja taitoharjoittelun perustaa. Viikolla 2. keskitytään alavartalon voimaan, ylävartalon liikkuvuuteen ja taitoon jne. Treenejä sinulla on viikossa 2-5 riippuen omasta aikataulusta ja tavoitteistasi. Kerron valmennuksessa miten arvioit omaa jaksamista ja asetat tavoitteita.

Opit treenioisioiden lisäksi myös Eevskun ravitsemusfilosofiaa sekä palautumisen työkaluja. Näiden kolmen kokonaisuus muodostaa mahdollisuuden kehittymiselle ja hyvinvoinnin kukoistamiselle! Valmennuksessa mukana nyt myös 4 x Zoom/ Facebook -livetreeniä sekä starttiluento Eevskun johdolla. Livetreenit ovat tammikuussa.

Materiaali on käytössäsi huhtikuun 2022 loppuun saakka!

Mitä valmennus sisältää?

Kenelle
valmennus

SOPII

  • Haluat treenata kehon hyvinvointi ja toiminnallisuus edellä.

  • Haluat treenata tehokkaasti mutta sinulla ei ole halua tai mahdollisuutta mennä kuntosalille.

  • Olet kiinnostunut taitoharjoittelusta ja haluaisit oppia tekniikoita turvallisesti.

  • Tarvitset lisää kehonhallintaa, voimaa ja liikkuvuutta omaan lajiisi/ muuhun harjoitteluun.

  • Haluat lisää voimaa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa.

  • Haluat kohottaa kuntoa.

  • Haluat jaksaa paremmin ja olla energisempi.

  • Sinulle, jolla on koko ajan paikat jumissa eikä pelkkä venyttely auta!

  • Kaipaat ohjeita hyvän ravitsemuksen koostamiseen ja paremman tasapainon löytämiseen.

  • Haluat kokeilla omia rajojasi. Mietit mihin kaikkeen kehosi pystyy kun harjoittelet tarpeeksi? Pystytkö oppimaan myös mahdottoman vaikealta tuntuvia liikkeitä?

  • Olet liikunta-alan ammattilainen ja haluaisit tietää lisää kehonpainotreeneistä, liikkuvuudesta ja taitoharjoittelusta.

EI SOVI

  • Haluat kurssimuotoisen valmennuksen joka keskittyy pelkkään taitoharjoitteluun. Tsekkaa HANDSTAND .

  • Haluat tehdä pelkästään rauhallista ja palauttavaa harjoittelua sekä oppia lisää palautumisesta. Tsekkaa BALANCE.

  • Sinulla on paljon liikkumista rajoittavia kipuja tai vammoja kehossasi tai olet sairaana. Suosittelen hakeutumaan asiantuntevan fysioterapeutin/valmentajan/lääkärin luo.

  • 4 x Zoom / FB-live treeni tai luento Eevskun johdolla

  • Starttiluento

  • Kaikki treenit opetettuna selkeiden videoiden avulla – voit tehdä myös harjoitteita suoraan osan videoiden mukana

  • 2-5 treeniä viikossa omien aikataulujen ja tavoitteiden mukaan

  • Kehonpainoharjoittelun liiketekniikat huolellisesti opetettuna – mm. kyykyt, yhden jalan kyykyt, punnerrukset, leuanveto, core-harjoitteet, ja eläinliikkeet

  • Laaja valikoima taitoharjoitteita, mm. kärrynpyörä, silta & siltakaato, hartiaseisonta, päälläseisonta, käsilläseisonnan alkeet ja kroko

  • Dynaamiset lämmittelyt erilaisia treenejä varten

  • Yläkropan, alakropan ja coren treenit kehonpainolla – Kehitä voimaa, räjähtävyyttä, liikkuvuutta ja kehonhallintaa

  • Lisää liikkuvuutta – selän liikkuvuus, jalkojen liikkuvuus (ohjeet myös spagaattiin)

  • Ulkotreeniin ohjeita: porrastreeni & loikka + juoksu + mäkitreeni

  • Flow ja Yoga -harjoitukset – paranna liikkuvuutta ja kehonhallintaa (tee videoiden mukana!)

  • Ohjattu hengitysharjoitus ja meditaatio

  • Bonusmateriaalina kahvakuulatreenit ja minikuminauhatreeni

Huom! Valmennukseen osallistuminen ei vaadi sitä, että sinun pitäisi pystyä tekemään kaikki treenit. Esimerkiksi jos et pysty juoksemaan tai hyppimään, pystyt silti tekemään 99% valmennuksen harjoitteista. Et myöskään tarvitse valmennukseen välineitä vaikka tarjoammekin halukkaille ekstrana kahvakuula & minikuminauhatreenin.

Move

Ravitsemus

  • Hyvän ravitsemuksen ABC + liveluento ravitsemuksesta valmennuksen ensimmäisellä viikolla

  • Irti dieeteistä ja jojoilusta, löydä parempi tasapaino ja opi joustavaa ajattelua!

  • Eevsku Flow -reseptikirja PDF (26 terveellistä ja maukasta reseptiä – kaikki onnistuu myös veg. & glut.)

Mindset

  • Meditoinnin alkeet

  • Ohjattu hengitysharjoitus ja rentoutus

  • Aamu- ja iltarutiinien tärkeys

  • Flow -harjoitus

  • Pääsy suljettuun FB -ryhmään jossa ilmoitetaan vain ryhmäläisille suunnatuista eduista, kursseista ja treenitapahtumista. Ryhmässä saat myös vertaistukea ja voit kysyä Eevskulta!

“Tapasi valmentaa ylitti odotukset! Videot on olleet tarpeeksi helppoja aloittaa rapakunnostakin ja motivaatio sitä kautta itsellä noussut. Käsillä tehtävät liikkeet on aina tuntunu ikävästi ranteissa, punnerrus on aina ollut teknisesti hukassa ja lihaskuntoliikkeet on sutaistu sinnepäin. Nyt tähän kaikkeen on tullut järki. Tajunnut, että rauhassa tekemällä saa paremmin aikaan, kun keskittyy liikkeisiin ja tekee oikein. Vielä ei veny spagaatti, nouse leuka tai käsillä seisonta ei ole hallussa, mutta olen oppinut punnertamaan muutamia toistoja oikein, ensimmäistä kertaa elämässä! Myös crow- liike alkaa jo lyhyillä pidoilla toimia, ja liikkuvuus on lisääntynyt koko kehossa. Tahdoin tästä valmennuksesta eväät kehonpainotreeniin kotona, avata ja huoltaa omaa kroppaa ja löytää se oma juttu liikkumisen ja syömisen suhteen. Muutos ei tapahdu hetkessä, mutta hyvän alun tästä valmennuksesta sain!

Kiitos!”

– VALMENNETTAVA, MOVE BY EEVSKU, KEVÄT 2020